Гарантія та сервіс

Загальна інформація

   Отримавши товар, в першу чергу перевірте відсутність механічних пошкоджень.

   Після отримання та оплати товару пред'явити претензії в частині зовнішнього вигляду (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше.

   Переконайтеся, що видали вам всі необхідні документи, в першу чергу чек і гарантійний талон. Без талона ви не зможете отримати гарантійне обслуговування. Поставте всі необхідні підписи, після чого збережіть документи в надійному місці. Не зайвим буде перевірити, що серійний номер і модель виробу відповідають зазначеним в талоні.

 

Чи можна повернути або обміняти товар, якщо він мені не підійшов?

 

   При отриманні товару виявилося, що товар знаходиться в неробочому стані?

   Ви можете відмовитися від отримання такого товару в момент отримання замовлення у магазині або на складі "Нової Пошти".

   Ми не перевіряємо кожен товар перед відправкою. З двох причин:

1.Естетична. Багато наших покупців хочуть отримати новий товар, який до них ніхто не відкривав.

2.Економічна. Перевірити кожен товар це досить дорого і довго. Отже, це позначиться на вартості наших послуг в сторону підвищення і швидкості виконання замовлень, а нам би цього не хотілося. При цьому, за нашим досвідом, неробочий товар попадається один на кілька сотень замовлень. Тому, простіше поміняти один товар з сотень, ніж перевіряти кожне замовлення.

   Товар можна повернути протягом перших 14 днів і тільки якщо ви його не використали, тобто товар не має ознак експлуатації та змін. При цьому повинна бути збережена упаковка з усіма компонентами. У вас повинен бути чек або інший документ, що підтверджує оплату.

 

   Якщо Ви знаходитесь не в Хмельницькому, відправте нам товар через перевізника "Нова Пошта" за допомогою адресної доставки в м. Хмельницький, вул. Проскурівська 81, одержувач ФОП "Школьнік В. М.".

   Важливо - не вказуйте в товарно-транспортній накладній послугу - зворотна доставка грошових коштів. При наявності цієї умови ми не зможемо отримати Вашу посилку і Вам потрібно буде повторно йти на відділення "Нової Пошти", щоб змінити умови доставки. Якщо Ви відправляєте нам посилку через перевізника, будь ласка, напишіть нам номер замовлення і ТТН на електронну адресу electra.shop.km@gmail.com, щоб ми могли її отримати.

 

Що робити, якщо з товаром проблеми?

Якщо гарантійний термін на ваш товар ще не закінчився зверніться в сервісний центр обслуговує дану техніку або за адресою наашого магазину. Фахівці проведуть експертизу і приймуть рішення про подальші дії: ремонті, обмін або повернення грошей. За підсумками експертизи ви отримаєте висновок сервісного центру. Якщо проблему не буде вирішено, покупцеві повертається повна вартість товару. Зверніть увагу, що заміна дорогих і технічно складних виробів проводиться тільки при наявності істотних недоліків, при яких виріб більше не можна використовувати за призначенням.

 

У яких випадках гарантія не діє?

   Згідно із законом гарантія втрачає силу в наступних випадках:

  • пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і ін;
  •  серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні; вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  •  дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
  • пошкодження викликане або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
  • обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
  • виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.);
  • обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв;
  • дефекти викликані утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу.